بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی

ساخت وبلاگ

بوت مردانه یکی از بهترین انواع کفش مردانه است. کفشی که می‌توان آن را در شرایط و فصل‌های مختلف پوشید.

شاید تصور کنید پوشیدن بوت مردانه ارزان تنها مختص به زمستان است؛ اما بهتر است بدانید این کفش می‌تواند در صورت استفاده درست در فصل‌های دیگر نیز کاربرد داشته باشد؛ و تیپ جذابی را برای شما فراهم کند.

در این نوشته وبلاگ فروشگاه اسپورت لند می‌خواهیم مهمترین نکات برای ست کردن بوت مردانه و شلوار را با شما در میان بگذاریم.

شما می‌توانید انواع شلوار را با بوت و نیم‌بوت مردانه ست کنید؛ و اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید مطمئن باشید استایل خاص و مورد پسندی را برای خود فراهم کرده‌اید.

 

بوت مردانه و شلوار کتان :

 

ست کردن بوت مردانه تیمبرلند و شلوار کتان را به عنوان یک انتخاب کلاسیک و اسپرت به شما پیشنهاد می‌کنیم. شلوار کتان را می‌توانید به خوبی با انواع بوت و نیم بوت مردانه ست کنید.

مزیت شلوار کتان این است که می‌تواند هم به عنوان یک استایل رسمی و هم یک استایل غیررسمی و کژوال کاربرد داشته باشد.

به عنوان مثال با پوشیدن یک کت تک اسپرت، تیپ شما نیمه‌رسمی می‌شود؛ و این در حالی است که با این تیپ می‌توانید کت رسمی‌تر و یا حتی پالتو را نیز امتحان کنید.

به طور کلی شلوارهای کتان در طیف رنگی قهوه‌ای قرار می‌گیرند. توصیه اکید درباره ست کردن بوت مردانه و شلوار کتان، استفاده از طیف رنگی متفاوت با هم است.

در واقع یک رنگ بودن شلوار کتان و بوت مردانه، بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای استایل شما رخ دهد.

به طور معمول پوشیدن شلوار کتان با یک یا دو درجه تفاوت رنگ (روشن‌تر) انتخابی عالی برای این سبک پوشش است. به همین دلیل توصیه کلی این است که یک شلوار خاکی یا قهوه روشن را همیشه در کمد لباس‌های خود داشته باشید.

همچنین توجه کنید که در هر حال شلوار کتان مانند یک شلوار جین استایل غیررسمی ندارد؛ در نتیجه بهتر است از انواع بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها رسمی‌تر برای آن استفاده کنید.

 

بوت مردانه و شلوار لی :

 

شلوار جین یا شلوار لی، از جمله شلوارهایی است که هر مردی دست کم چندتایی از آن را در کمد لباس‌های خود دارد.

در نتیجه بسیار مهم است بتوانید آن را با بوت و نیم‌بوت خود ست کنید.

به طور کلی همه شلوارهای جین هماهنگی مناسبی با طرح و رنگ بوت‌های مردانه دارند.

در نتیجه تقریبا می‌شود گفت که می‌توانید بدون نگرانی این دو مورد را با هم بپوشید.

اما اگر بخواهید کمی خوش‌سلیقه‌تر به نظر برسید؛ یک سبک همیشه جذاب پوشیدن بوت‌های قهوه‌ای روشن و براق، با یک شلوار جین به رنگ آبی شارپ است.

احتمالا این سبک را در تبلیغات انواع بوت مردانه اسپرت و شلوار دیده‌اید؛ در نتیجه در انتخاب آن شک نکنید.

نکته مهم در استفاده از نیم‌بوت مردانه و شلوار جین، توجه به ساق آن است.

در این زمینه باید دقت کنید که ساق نیم‌بوت زیر شلوار مخفی نشود.

تا زدن با دقت انتهای جین به طوری که ساق کفش مشخص باشد و از سویی ساق پا خیلی به چشم نیاید؛ هنری هست که باید بتوانید با کمی دقت از پس آن برآیید.

در واقع یک فاصله نیم تا یک سانتیمتری بین محل تای شلوار و ساق نیم‌بوت که در آن فاصله جوراب‌تان پیداست، بهترین ترکیب را خواهد ساخت.

همچنین توجه کنید که نه تنها درباره شلوار جین، بلکه به طور کلی درباره همه شلوارهایی که با بوت مردانه ست می‌شوند؛ استفاده از شلوارهای نسبتا تنگ و بدون فضای خالی زیاد توصیه می‌شود.

در نهایت اگر می‌خواهید تیپ شما با بوت مردانه و شلوار جین کامل شود؛ توصیه ما برای روزهای زمستانی یک کاپشن چرمی و کوتاه مردانه است.

بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی...
ما را در سایت بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehdi sportland بازدید : 31 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 14:13

گاهی انتخاب کفش پیاده روی بر اساس فاکتورهای اشتباه صورت می‌گیرد؛ که نتیجه آن خرید یک کفش نامناسب و آزاردهنده هنگام ورزش و پیاده روی است.

انتخاب کفش پیاده روی اصول خاصی دارد که از جمله آنها باید به کیفیت جنس رویه و کفی و... کفش اشاره کرد. 
اما به جز این موارد گاهی افراد با وجود خرید بهترین کفش‌ها از بهترین برندها، در نهایت از انتخاب خود راضی نیستند. 
علت این امر این است که اشتباهاتی ساده را هنگام انتخاب و خرید کفش پیاده روی و به طور کلی هنگام انتخاب کفش مرتکب می‌شوند. 
در این نوشته وبلاگ فروشگاه اسپورت لند ، می‌خواهیم شما را با این اشتباهات رایج آشنا کنیم.

 توجه به شکل ظاهری

کفش پیاده روی با کفش مناسب مهمانی متفاوت است. 
با این کفش قرار است در مسیرهای طولانی پیاده روی کنید. پس بیش از توجه به ظاهر کفش بهتر است به باطن و راحتی آن دقت کنید. 
یک کفش زیبا در یک پیاده روی طولانی به کار شما نخواهد آمد. در حالی که یک کفش راحت می‌تواند پیاده روی را برای شما به یک ورزش مفرح تبدیل کند. 
پس به عنوان اولین نکته ظاهر را در آخرین اولویت خود هنگام انتخاب کفش پیاده روی قرار دهید.

 انتخاب سایز

خرید کفش کاری نیست که به طور روزانه انجام دهید. 
در نتیجه بسیاری از ما تجربه کمی درباره انتخاب کفش مناسب (بخصوص با یک هدف خاص) داریم. این موضوع در زمینه انتخاب سایز کفش از هر نکته دیگری مهم‌تر است. 
در انتخاب سایز مناسب کفش پیاده روی بهتر است اشتباهات زیر را مرتکب نشوید:
شاید باورش سخت باشد؛ اما پاهای شما در طول روز دچار تغییر سایز شده و در ساعات پایانی روز کمی بزرگ‌تر و متورم‌تر از ساعات ابتدایی صبح است. 
بنابراین اگر کفشی را هنگام صبح پا زدید و اندازه بود؛ از تنگ بودنش در ساعات پایانی روز تعجب نکنید. 
نتیجه اینکه بهتر است انتخاب و پا زدن کفش را به ساعات پایانی روز موکول کنید.
نکته دوم جوراب است! بسیار طبیعی است که پای شما با پوشیدن جوراب بزرگ‌تر می‌شود. حتی ممکن است ضخامت جوراب نیز در این زمینه بی‌تاثیر نباشد. 
پس یک مدل از جوراب‌های همیشگی خود را برای انتخاب سایز در نظر بگیرید.
در نهایت توجه به این نکته هم مهم است که پنجه شما در کفش نباید جمع شود و به نوک کفش بخورد. همین‌طور روی پای شما در کفش باید راحت باشد و تحت فشار قرار نگیرد.

 کاربرد کفش

با خودتان صادق باشید. آیا کفش را تنها برای پیاده روی می‌خواهید؛ یا قصد دارید گه‌گداری با آن دویدن را نیز تجربه کنید؟ البته که کفش‌های پیاده روی و دویدن نقاط اشتراک زیادی دارند؛ اما یک تفاوت اساسی نیز وجود دارد. 
به طور معمول کفش‌های پیاده روی سفت‌تر از کفش های دویدن هستند. این مسئله به این دلیل است که سبک درست قدم برداشتن در پیاده روی با سبک درست دویدن متفاوت است. 
در پیاده روی پای شما از پنجه به مقدار بسیار کمتری خم می‌شود؛ در حالی که پای شما در هنگام دویدن به میزان زیادی از پنجه خم می‌شود. 
پس شما برای پیاده روی به کفشی سفت‌تر و برای دویدن به کفشی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر نیاز دارید.

 

وضعیت سلامتی شما

استانداردهای مشخصی برای طراحی انواع کفش وجود دارد. اما به طور معمول این شما هستید که با توجه به سبک بدن‌تان و وضعیت سلامتی خود باید انتخاب بهتری داشته باشید. 
به عنوان مثال کفش مناسب برای افرادی که کف پای صاف دارند با افرادی که کف پای آنها قوس بیش از حد معمول دارد، متفاوت است. در نتیجه هنگام انتخاب کفش باید کفشی را برگزینید که کفی آن بدون فشار تمام مناطق خالی کف پای شما را بپوشاند. 
همچنین افرادی که دچار مشکلات در ستون فقرات کمری و گردن هستند؛ باید بنا بر تجربه شخصی کفش مناسب خود را بیابند.
امیدواریم با دقت به این موارد، انتخاب مناسب‌تری برای خرید کفش پیاده روی داشته باشید.

 

بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی...
ما را در سایت بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehdi sportland بازدید : 35 تاريخ : سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 16:05

انواع بوت زنانه می‌توانند تکمیل کننده کمد کفش‌های هر زن با سلیقه‌ای و خوش‌پوشی باشد. در این نوشته می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های انواع بوت زنانه آشنا کنیم.

شناخت انواع بوت زنانه به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی برای شرایط مختلف داشته باشید. یک بوت زنانه خوب می‌تواند نقطه عطف استایل شما باشد. البته هر بوتی متناسب با نوع خاصی از پوشش است. در این مقاله وبلاگ فروشگاه اسپورت لند می‌خواهیم شما را با انواع بوت زنانه و ویژگی‌های آنها آشنا کنیم.


بوت زنانه بلند

بوت زنانه بلند را جذاب‌ترین بوت ممکن برای روزهای سرد و زمستانی باید دانست. بوت‌هایی که کشیدگی پاها را به خوبی نشان می‌دهد؛ و با بسیاری از لباس‌های موجود در کمد شما ست خواهد شد. به طور کلی بوت‌های بلند بوت‌هایی هستند که حداقل تا زیر زانو و حداکثر تا روی زانو کشیده می‌شود. بوت‌های بلند در انواع جنس‌ها طراحی می‌شود؛ اما نمونه کلاسیک آن معمولا چرم و به رنگ مشکی است. اگر قرار است تنها یک بوت بلند در کمد کفش‌های خود داشته باشید؛ توصیه می‌کنیم یک بوت بلند چرم مشکی را انتخاب کنید.

 بوت زنانه بسیار بلند

این سبک بوت‌ها به تازگی دوباره روی بورس قرار گرفته‌اند؛ و احتمالا در زمستان امسال آن را در پای بسیاری از افراد خواهید دید. بوت‌های بسیار بلند تا روی ران بالا می‌آید؛ و سبکی خاص و عجیب به شما خواهد داد. این سبک از بوت زنانه را باید در موقعیت‌های خاصی پوشید؛ زیرا پوشیدن و درآوردن آن کار نسبتا سختی است. همچنین ویژگی دیگر این بوت‌ها معمولا زرق و برق بیشتر و وجود تزیینات فلزی روی آن است.

 بوت زنانه پاشنه یک تکه

یکی از ویژگی‌های بوت زنانه پاشنه‌ی بلند آن است. این ویژگی راه رفتن در زمین‌های لیز و سر را مشکل می‌کند. به همین دلیل سبک خاصی از بوت زنانه با پاشنه یک تکه و معمولا پهن وجود دارد؛ که این مشکل را برطرف کرده است. راه رفتن با بوت پاشنه یک تکه به طور کلی از سایر مدل‌های پاشنه بلند راحت‌تر است. همچنین این بوت زنانه را به افرادی که می‌خواهند قدبلندتر به نظر برسند پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید این مدل بوت معمولا به شکل نیم بوت تولید می‌شود؛ هرچند مدل‌های ساق بلند آن را نیز می‌توانید در بازار پیدا کنید.

 بوتی یا نیم بوت زنانه

ویژگی اصلی نیم بوت زنانه ارتفاع کم آن است. در واقع این نوع بوت حداکثر تا قوزک پای شما را می‌پوشاند. همچنین تنوع زیادی در پاشنه این بوت زنانه وجود دارد. انواع پاشنه‌های بلند، کوتاه، پهن و نازک را می‌توانید در این مدل بیابید. به همین دلیل است که این مدل کفش‌ها، در بسیاری از سبک‌های پوشش در دنیای مد و لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل شهرت و تنوع بالای این مدل بوت، مناسب بودن آن برای هر آب و هوایی است؛ که باعث می‌شود در زمستان، پاییز و حتی بهار قابل استفاده باشد.


 بوت زنانه چلسی

این سبک بوت، دارای سه خصیصه اصلی است. اول اینکه مانند نیم بوت ارتفاع کمی دارد. پس به نوعی می‌توان گفت سبک خاصی از نیم بوت است. از سویی بند یا زیپ ندارد و به وسیله دو بخش کشی در دو طرف کفش، انعطاف‌پذیر و قابل پوشیدن و درآوردن می‌شود. سومین ویژگی بوت چلسی نیز پاشنه کوتاه آن است؛ که البته این پاشنه معمولا تخت نیست و حداکثر 2 تا 3 سانتیمتر ارتفاع دارد.

 بوت اسب سواری

این بوت یک نسخه کاملا کلاسیک از انواع بوت است؛ که در گذشته برای اسب سوارها و وسترن‌ها کاربرد داشته؛ اما امروزه به عنوان بخشی از دنیای مد و لباس به کار می‌رود. بوت اسب سواری دارای ویژگی‌هایی مشابه بوت بلند است. وجود سگک و انواع تزئینات فلزی، مهم‌ترین شاخصه بوت اسب سواری است. این بوت را به طور معمول با استایل‌های وسترنی مانند کت کوتاه و شلوار جین ست می‌کنند.
در نهایت اما این موارد همه انواع بوت زنانه نیستند. موارد جذاب دیگری از جمله بوت بارانی، بوت جلو باز، بوت بایکر و بوت رزمی، از دیگر مدل‌های مطرح در دنیای بوت زنانه است.

بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی...
ما را در سایت بوت مردانه ، بوت زنانه و کفش پیاده روی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mehdi sportland بازدید : 35 تاريخ : يکشنبه 2 دی 1397 ساعت: 18:59